Siłownia emocjonalna – trening online

Bartłomiej Filipek
Cały świat
2 godziny
różne ceny

Jak wyćwiczyć sobie mięśnie odwagi, spokoju, entuzjazmu i innych wspierających emocji, żeby móc na nich polegać, kiedy najbardziej ich potrzebujesz

 

Jeśli emocje zawodzą Cię w ważnych sytuacjach, np.

  • trema paraliżuje Cię, kiedy chcesz wypaść profesjonalnie podczas prezentacji lub spotkania biznesowego,
  • gniew pozbawia Cię rozsądku, kiedy chcesz się z kimś dogadać w ważnej sprawie,
  • poczucie winy lub litość osłabia Cię, gdy potrzebujesz komuś odmówić, by zadbać o siebie,
  • wstyd lub zakłopotanie odbierają Ci urok, kiedy akurat zależy Ci, by zrobić dobre wrażenie,

...mam dla Ciebie dobrą wiadomość. Tak dobrą, że nie wiem, czy uwierzysz.

 

Możesz uodpornić się emocjonalnie na dowolne wyzwanie, a nawet na wszystkie wyzwania.

Możesz mieć zawsze dokładnie tyle spokoju, skupienia, pomysłowości, entuzjazmu, radości... ile potrzebujesz.

 

Jak to zrobić? To dość proste.

Ukoić stres

Na początek zobacz, jak to się dzieje, że emocje Cię zawodzą.
Twój system nerwowy prowadzi archiwum zagrożeń. Za każdym razem, kiedy dzieje się coś, co uznaje za niebezpieczne (właściwie wystarczy, że o czymś takim pomyślisz), wywołuje w Twoim ciele uczucie np. złości, strachu, paraliżu - zależnie od tego, jak zakwalifikuje ryzyko - żeby błyskawicznie skłonić Cię do walki, ucieczki lub przeczekania zagrożenia w bezruchu.

Kłopot w tym, że archiwum Twojego umysłu, odnośnie tego, czego należy się obawiać, powstało

  • w toku tysięcy lat ewolucji,
  • na podstawie traumatycznych doświadczeń Twoich przodków, a także
  • Twoich własnych przykrych przeżyć, które już dawno masz za sobą.

Krótko mówiąc: Twój mózg wszczyna panikę na podstawie nieaktualnych danych.

Kiedy np. stoisz na scenie, konfrontujesz się z szefem lub z trudnym klientem, albo mierzysz się z ważnym problemem, którego rozwiązania jeszcze nie dostrzegasz, Twój system nerwowy zalewa Cię takimi emocjami, jakby Twoje życie było zagrożone. A przecież fizycznie nic Ci nie zagraża. Wystarczy odpowiednia dawka spokoju, skupienia, ciekawości, nadziei, entuzjazmu, a świetnie sobie poradzisz, prawda? Szczególnie, że Twój mózg pracuje o ponad 30% wydajniej, kiedy doświadczasz przyjemnych emocji (działanie dopaminy i serotoniny), a także uczy się o wiele szybciej, kiedy doświadczasz życzliwości - to korzystny wpływ oksytocyny na neuroplastyczność mózgu. 

A gdyby tak zaktualizować dane w Twoim neuronowym archiwum? Wytłumaczyć Twojemu systemowi nerwowemu, że w konkretnej sytuacji potrzebujesz innej, bardziej wspierającej emocji?

Pomyśl tylko, co stałoby się dla Ciebie możliwe, gdyby emocje których doświadczasz w ważnych sytuacjach zawsze były adekwatne i wspierające. Czad, no nie?

Skąd brać uskrzydlające emocje

Możesz to osiągnąć poprzez prosty trening mentalny, czyli ćwiczenia, które wykonujesz samodzielnie w wyobraźni. Powodują one tworzenie i utrwalanie nowych połączeń neuronalnych w Twoim mózgu. Mówiąc prościej: tworzą nowe skojarzenie pomiędzy bodźcem (np. wystąpienie publiczne), a reakcją emocjonalną automatycznie uruchamianą w Twoim ciele - np. spokój i entuzjazm. Budują nowy wzorzec emocjonalny.

Co Ty na to?

Przygotowałem dla Ciebie 5 prostych ćwiczeń, które możesz powtarzać samodzielnie na co dzień, żeby utrwalać sobie nowe, wspierające wzorce emocjonalne.

Zapraszam Cię na 90-minutowe warsztaty online (na platformie Google Hangouts Meet) w kilkuosobowej grupie, podczas których:

  • skorygujesz jeden ze swoich wzorców emocjonalnych,
  • opanujesz ćwiczenia, z pomocą których możesz samodzielnie korygować i utrwalać kolejne,
  • zaplanujesz swój indywidualny trening do samodzielnego wykonywania na co dzień.

Gwarancja satysfakcji
jeśli warsztaty lub ich efekt nie spełnią Twoich oczekiwań, zwrócę Ci pieniądze

Jestem całkowicie spokojny o Twoje rezultaty. Ten trening to efekt ponad 15 lat zgłębiania różnych podejść psychoterapeutycznych i rozwojowych, a także tysięcy godzin, które spędziłem z moimi klientami podczas coachingu i szkoleń. Z pracy tą metodą skorzystały już setki osób, którym w ciągu 4 do 12 tygodni udało się (czasem całkowicie samodzielnie) np. 

  • błyskawicznie wypromować swoją innowacyjną usługę, dzięki uwolnieniu się od tremy przed wystąpieniami publicznych, a nawet zastąpieniu jej entuzjazmem i radością ze spotkań z odbiorcami,
  • zdobyć awans i podwyżkę po zastąpieniu ciągłego pośpiechu i paniki, kiedy sprawy w pracy idą nie tak, zwiększonym skupieniem, spokojem i zaciekawieniem, szczególnie gdy presja czasu rośnie lub zdarza się niepowodzenie, 
  • odzyskać poczucie własnej wartości i zdobyć wymarzoną pracę, dzięki pozbyciu się lęku przed samodzielnym wychodzeniem z domu i podróżowaniem samochodem, 
  • radykalnie poprawić przychody i reputację swojej firmy po zastąpieniu ataków wściekłości, spowodowanych konfliktami z kontrahentami, nawykiem prowadzenia rzeczowych i empatycznych rozmów, 
  • odzyskać radość życia i przyjemność z pracy po pozbyciu się wewnętrznego przymusu pomagania każdemu i godzenia się na wszystkie prośby, z jakimi zgłaszają się współpracownicy i bliscy,
  • zbudować szczęśliwe związki i relacje, po tym jak nauczyły się korzystać ze złości, zazdrości, wstydu, poczucia winy...  a przestały im tylko ulegać. 

Jeśli skorzystasz z warsztatów, może się oczywiście zdarzyć, że

  • po jednych zajęciach nie wszystko zapamiętasz lub coś nietrafnie zrozumiesz, 
  • po pewnym czasie samodzielnego treningu natrafisz na wyzwanie lub dylemat, z którym sam się nie uporasz, 
  • trudno Ci będzie zmobilizować się do samodzielnej pracy na co dzień bez wsparcia ze strony eksperta lub innych osób rozumiejących przez co przechodzisz. 

Wtedy możesz powtórnie przyjść na warsztaty, bo odbywają się w każdy wtorek od 14.00 do 15.30. Możesz nawet przychodzić co tydzień - tak długo, jak zechcesz. 

Jeśli wciąż masz wątpliwości, koniecznie zadaj pytanie w komentarzu poniżej. 

A jeśli nie, jeśli wszystko jasne... widzimy się we wtorek 😉👍

Obraz FOTOKALDE z Pixabay

Wczytuję mapę...
różne ceny
26 maja 2020
14:00 - 15:30
Cały świat, Cały świat

Organizator

Bartłomiej Filipek

Redaktor

Pomagam ludziom osiągać takie rezultaty w życiu zawodowym i prywatnym, jakich dotąd nie potrafili sobie wyobrazić lub bali się o nich marzyć. Uczę ich samodzielnie zwiększać wydajność pracy swojego mózgu, skuteczność, a także siłę i odporność psychiczną - korzystać z emocji, zamiast im ulegać.

Rezerwacje na to wydarzenie są już niedostępne.

Siłownia emocjonalna – trening online.

Bartłomiej Filipek
26 maja 2020
Cały świat, Cały świat
2 godziny
różne ceny
Nie pasuje Ci ten termin? Obserwuj inne edycje tego wydarzenia!
Przejdź do paska narzędzi