przełącz się na uważność cover

Przełącz się na uważność

Jak zwiększyć produktywność i ograniczyć codzienny stres? Jak błyskawicznie przełączać się z działania na relaks? Jak ze spokojem i lekkością radzić sobie nawet z największymi wyzwaniami? Odpowiedzią może być mindfulness! Obejrzyj nagranie ze spotkania z Julią E. Wahl, wieloletnią nauczycielką sztuki uważności i dowiedz się, dlaczego na regularną medytację stawiają dzisiaj prezesi, gwiazdy filmowe i brokerzy z Wall Street. 

Dlaczego warto:

  • dowiesz się, dlaczego medytacja nie tylko nie wyklucza skutecznego planowaniaprzyszłości, lecz także pomaga podejmować trafniejsze decyzje,
  • uświadomisz sobie, jak dzięki uważności zwiększyć kreatywność i zdolność do rozwiązywania problemów,
  • zrozumiesz, że medytacja to inwestycja nie tylko w spokój wewnętrzny, lecz także w zdrowie, która zmienia emocje i zachowanie,
  • przekonasz się, co to znaczy, żyć w pełni,
  • poznasz proste praktyki, które możesz wprowadzić życie, aby zachować pogodę ducha niezależnie od sytuacji oraz koncentrację i chęć do działania w codziennej życiowej gonitwie.

Już dzisiaj uzyskaj nieograniczony dostęp do webinaru „Przełącz się na uważność” z Julią E. Wahl za jedyne 97 zł

Dodaj do koszyka

NazwaPrzelew
Dostęp do webinaru: Przełącz się na uważność97 zł
Anuluj

Hidden Content

Sama tylko czynność skupiania umysłu na jednym punkcie, czynność, od której rozpoczyna się bardziej zaawansowane formy medytacji, uczy początkującego w radykalnie konkretny i doświadczeniowy sposób, że ma bardzo niewiele albo w ogóle nie ma kontroli nad tym, co się dzieje w umyśle. 

Z webinaru z Julią dowiesz się:

Wprowadzenie:

  • w jakim kontekście najbardziej interesuje Julię uważność [04:47]
  • w jakich trzech trybach regulacji emocji funkcjonujemy na co dzień i jaką rolę może na tym tle pełnić uważność [07:05] [13:13]

Nasz umysł to czasopismo ukazujące się co cztery sekundy. Marshall McLuhan

Uważność – potężne narzędzie autoregulacji i transformacji:

  • czym jest właściwie uważność i jakie przynosi korzyści [14:24] [32:17] [1:05:16]
  • jakie są trzy elementy uważności i co dokładnie oznaczają [18:37]
  • dzięki jakim treningom można rozwijać w sobie uważność [37:31]
  • czym jest współczucie w ujęciu współczesnej psychologii i jak przydaje się ono w życiu [51:14] [54:50]
  • czym różni się współczucie od empatii [58:23]
  • jaka jest różnica między praktyką uważności i współczucia [1:03:32]
  • jaka jest minimalna efektywna dawka uważności [1:09:13]

Uważności nie ma bez kontekstu przyszłości i przeszłości

Zrób to sam:

  • jak w ciągu kilku minut można na co dzień praktykować uważność poprzez kontakt z ciałem [40:30]

Q&A:

 

  • Czy osoby empatyczne mogą nie odczuwać współczucia? [1:01:10]
  • Od czego można zacząć swoją przygodę z uważnością? [1:18:00]

Dyscyplina to forma życzliwości wobec samego siebie

Najważniejsze osoby wymienione podczas webinaru:

  • Matthieu Ricard
  • Tim Ferris
  • Sara Lazar
  • Tania Singer
  • Jon Kabat-Zinn

Uważność to narzędzie do regulacji tego, co trudne

Julia E. Wahl BIOJulia E. Wahl – główny pomysłodawca i dyrektor The Mind Institute. Prowadzi warsztaty uważności w oparciu o program MBSR (ang. mindfulness based stress reduction) stworzony przez prof. Jona Kabata-Zinna, warsztaty dotyczące pracy nad złością, a także terapię indywidualną i grupową w szpitalu MSW w Otwocku (Oddział Leczenia Zaburzeń Nerwicowych). Interesuje się nurtem integracyjnym w psychoterapii, psychologią antenatalną/maternologią, zespołami uwarunkowanymi kulturowo (ang. culture-bound syndromes), terapiami morita i naikan oraz możliwością łączenia wschodnich technik ze współczesną psychologią Zachodu, a ponadto lingwistyką, językami obcymi oraz poezją. Obecnie tworzy program oparty na współczuciu dla pacjentek z rakiem piersi (stadia 0-IIIC) w ramach doktoratu na Uniwersytecie w Derby. Za swoich mentorów uważa Alberta Aniskiewicza, Chrisa Germera, Marię Marquardt, Paula Gilberta oraz Richarda Erskine’a. Od 2002 r. praktykuje w tradycji buddyzmu tybetańskiego. Jej rdzennym nauczycielem jest Pakciok Rinpocze.

 

Adam de Nisau

Adam de Nisau

Redaktor

Adam de Nisau, współtwórca Strefy Rozwoju, certyfikowany trener nuChapter i certyfikowany HeartMath coach&mentor. Od prawie 20 lat w praktyce eksploruje – jako czytelnik i królik doświadczalny – tematy związane z produktywnością, psychologią pozytywną, pracą z ciałem i mindfulness.

Przejdź do paska narzędzi