4 tygodniowy kurs metody Butejko połączony z treningiem uważności

​Spokojny oddech to spokojny umysł!

Spokojny oddech to spokojny umysł!

​​przy zakupie kursu otrzymasz e-book:

​"spokojny oddech, spokojny umysł"

Zapisz się na zaawansowany kurs Butejki,

​by nauczyć się prawidłowo oddychać i doświadczyć większego spokoju umysłu i rozluźnienia ciała.

Dowiedz się jak:


image

​- Wyciszać umysł i panować nad swoimi myślami

​- Zwiększyć koncentrację i obniżyć poziom stresu

​- Być obecnym tu i teraz

​- Cieszyć się z życia

dribbble

​- Rozluźniać ciało

​- Poprawić wydolność sportową

​- Spokojnie oddychać​​​​

​- Zmniejszać objętość oddechową


heart-o

- Naturalnie obniżyć ciśnienie

- ​Polepszyć jakość snu

- Poradzić sobie z chrapaniem i bezdechem sennym

​- Zapanować nad astmą, alergią i przewlekłym katarem

Być może zastanawiasz się jeszcze:
czy metoda Butejki jest rozwiązaniem dla Ciebie?

​Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w odniesieniu do tej praktyki oddechowej


1


​Kim był Konstantyn Butejko?

Konstantyn Butejko był rosyjskim lekarzem, twórcą metody Butejki, mającej na celu walkę z chorobami wynikającymi z hiperwentylacji. Doktor Butejko, pracując z nieuleczalnie chorymi pacjentami, zauważył, że tuż przed śmiercią ich oddech stawał się coraz cięższy. Gdy pewnego dnia spostrzegł, iż sam oddycha niezwykle ciężko, zaczął upatrywać się w tym przyczyny swych własnych schorzeń. Zredukował więc swój oddech, co przyniosło natychmiastowe pozytywne skutki. Kolejne lata życia Butejko poświęcił na opracowanie i udoskonalenie swojej rewolucyjnej metody oddychania

Doktor Butejko, pracując z nieuleczalnie chorymi pacjentami, zauważył, że tuż przed śmiercią ich oddech stawał się coraz cięższy. Gdy pewnego dnia spostrzegł, iż sam oddycha niezwykle ciężko, zaczął upatrywać się w tym przyczyny swych własnych schorzeń. Zredukował więc swój oddech, co przyniosło natychmiastowe pozytywne skutki. Kolejne lata życia Butejko poświęcił na opracowanie i udoskonalenie swojej rewolucyjnej metody oddychania

2


​Na czym polega metoda Butejki?

​Metoda Butejki polega na regulacji oddechu w taki sposób, by dostarczyć organizmowi odpowiednią kombinację tlenu i dwutlenku węgla. Co ważne, praktykowanie tej metody odbywa się praktycznie bez ingerencji w Twoją codzienną rutynę. Ćwiczysz, czujesz się lepiej i nadal możesz robić wszystko to, co robiłaś/robiłeś do tej pory. Zapisz się na kurs i przekonaj się, jak bardzo możesz skorzystać na drobnych zmianach w sposobie oddychania.

3


​Dla kogo jest metoda Butejki?

Najprościej byłoby odpowiedzieć: dla każdego, kto pragnie żyć w zdrowiu. Metoda Butejki pomaga walczyć z różnorodnymi dolegliwościami, takimi jak:

  • astma
  • alergie
  • nieżyt nosa
  • polipy
  • bezdech senny
  • chrapanie
  • bezsenność
  • ​nadciśnienie
  • ​stres
  • ​niepokój
  • ​ataki paniki
  • ​przewlekłe zmęczenie
  • ​migreny

Stosowanie metody Butejki pozwala też optymalizować i tak już niezłe nawyki oddechowe. To wszak nie przypadek, że stworzona przez Patricka metoda Oxygen Advantage™ cieszy się rosnącą popularnością wśród sportowców i olimpijczyków najróżniejszych dyscyplin. Słowem:

​Chcesz zwiększyć swoją wydolność fizyczną?
Zależy Ci na szybszej regeneracji?
Koniecznie wypróbuj metodę Butejki! 


quote-left

Piszę, aby Ci podziękować za to, że podzieliłeś się swoją wspaniałą techniką oddychania i sprawiłeś, że jej nauka i praktyka przychodzą z taką łatwością. Zmagałam się z bezsennością oraz poczuciem niepokoju przez wiele lat. Uznałam, że tak po prostu musi być. Okazało się jednak, iż wprowadzenie niewielkich zmian, takich jak spanie z plastrem, zredukowanie oddechu czy chodzenie/jogging, pozwoliło mi poczuć się jak kompletnie inna osoba. Przesypiam całe noce. Mam poczucie, że mogę podjąć się każdego zadania w pracy i nic mnie nie zestresuje. Nie zmagam się z wiecznie zatkanym nosem i bezustannym odchrząkiwaniem. Z ochotą podejmuję ćwiczenia fizyczne, dzięki czemu znacznie poprawiła się moja kondycja. Gdy jestem zrelaksowana, moja pauza kontrolna wynosi 38, a nie 14, jak kiedyś. Teraz wydaje mi się dziwne, gdy widzę, jak inni ciężko dyszą na siłowni. Nikt, nawet trenerzy, nie wierzą mi, że naprawdę ciężko ćwiczę - przecież oddycham normalnie! Podzieliłeś się ze światem czymś naprawdę wartościowym i wyjątkowym. Staram się to przekazywać wszystkim, których znam. Bardzo Ci dziękuję.

​Sarah Lafferty


Już dziś zapisz się na kurs 

i przekonaj się, jakie korzyści przyniesie on Tobie

​​

​Zaproś​ swoich znajomych do udziału w ​

4-tygodniowym kurs metody Butejko połączony z treningiem uważności


​Podziel się!

Copyright 2017, ​StrefaRozwoju.pl

Disclaimer  |  Privacy

Przejdź do paska narzędzi