kary i nagrody cover

Kary i nagrody – czym je zastąpić, by wychować szczęśliwego człowieka?

Czy stosujesz wobec swojego dziecka nagrody i kary? Czy zachęca to do współpracy i motywuje czy raczej prowadzi do buntu i uzależnienia od oceny otoczenia? Jak stymulować prawidłowy rozwój dzieci i przygotowywać je do szczęśliwego samodzielnego życia? Odpowiedzi na podobne pytania poznasz dzięki obejrzeniu nagrania z webinaru z Anną Czechowską, propagatorką metody pozytywnej dyscypliny.

Dlaczego warto:

  • poznasz zalety i wady motywowania dzieci poprzez nagrody i kary
  • dowiesz się, jak rozwijać u dziecka poczucie odpowiedzialności, szacunek i troskę o innych bez zabijania jednocześnie jego pewności siebie i poczucia własnej wartości
  • zrozumiesz, jak zachęcić dziecko, by odważnie sięgało po własne marzenia z szacunkiem wobec potrzeb własnych i innych ludzi
  • przekonasz się, jak radzić sobie w sytuacjach, gdy dziecko przekracza granice, jest krnąbrne, pełne złości lub agresji
 

[betteroffer]Już dzisiaj uzyskaj nieograniczony dostęp do webinaru „Kary i nagrody – czym je zastąpić, by wychować szczęśliwego człowieka?” z Anną Czechowską za jedyne 97 zł[/betteroffer][betterpay amount=”97″ amount_sms=”” sms_nr=”71068″ sms_id=”TEST” button=”images/buynow_1.png” description=”Dostęp do webinaru: Kary i nagrody – czym je zastąpić, by wychować szczęśliwego człowieka?” validity=”0″ validity_unit=”d” ids=””]

[/betterpay]

Hidden Content

Z webinaru z Anną dowiesz się:

Wprowadzenie:

  • dlaczego kary są nieefektywne [05:30]
  • jak znaleźć złoty środek pomiędzy posłuszeństwem a samodzielnością i kreatywnością [09:15]
  • jak Anna definiuje złe zachowanie dziecka [11:44]

Metoda pozytywnej dyscypliny w obliczu emocji rodziców i dzieci:

  • w jaki sposób rozwój mózgu warunkuje zachowania dzieci [13:06]
  • dlaczego pouczanie dziecka pod wpływem silnych emocji jest bezproduktywne [15:18]
  • jaką rolę w budowaniu relacji pomiędzy rodzicami a dziećmi pełni dotyk[20:42]
  • jaki jest udział stresu w budowaniu nawyków u dziecka [22:27]
  • czym jest i jaką rolę pełni tzw. pozytywna przerwa [30:32]
  • czym jest metoda pozytywnej dyscypliny, jakie są jej korzyści i ograniczenia[34:32]
  • jaka jest różnica między karą a konsekwencją [46:06]
  • w jaki sposób nagrody motywują dzieci i jaka jest różnica między chwaleniem a docenianiem [48:11]
  • jak pogodzić metodę pozytywnej dyscypliny z systemem edukacji [1:04:08]

Dzieci zachowują się źle, kiedy czują się źle

Zrób to sam:

  • jakie postępowanie przynosi największe korzyści w przypadku ataku złości u dziecka [25:02] [29:00] [33:16]
  • jak skutecznie i bezpiecznie komunikować dziecku własne negatywne emocje[59:50]
  • czym są cztery kroki do współpracy według metody pozytywnej dyscypliny i jak się do nich stosować [38:40]
  • z czego wynikają tzw. cztery błędne cele i jak wyzwolić się spod ich wpływu[1:09:11]

Q&A:

  • Czy należy ignorować złe zachowanie dziecka? [10:28]
  • Co dzieje się z mózgiem dziecka, kiedy ono źle się zachowuje i jak można mu wtedy pomóc? [11:40]
  • Co robić, kiedy dziecko źle się zachowuje? [30:32]
  • Czy ignorowanie zachowania dziecka niesie za sobą element agresji? [43:31]
  • Jak efektywnie stawiać dziecku granice, np. by nie malowało po ścianach? [55:43]

 

Anna CzechowskaAnna Czechowska – certyfikowana edukatorka pozytywnej dyscypliny dla rodziców i nauczycieli, coach i tłumacz. Pomaga ludziom wracać do źródła swojej wewnętrznej mocy i budować mocne poczucie własnej wartości, szacunku do siebie i samoakceptacji. Prowadzi warsztaty z zakresu rozwoju osobistego i pozytywnej dyscypliny, jak również coachingi rozwojowe i rodzicielskie. Wyznaje zasadę, że jedyną stałą w życiu jest zmiana. Mama dziesięcioletniego Maksa i dwuletniego Janka.