pozwól sobie na nieróbstwo cover

Pozwól sobie na nieróbstwo – wiosenny cykl o odpoczywaniu

Z utęsknieniem czekaliście na wiosnę? Razem z Wami czekali dietetycy, trenerzy personalni, instruktorzy fitnessu, fani maratonów, cykliści i specjaliści od detoksu. Pora zacząć zrzucać zbędne kilogramy! Pora się napiąć, ujędrnić, wygładzić i tu lub ówdzie odessać. Bikini challenge! Otwarcie sezonu rowerowego! 

A może by tak zupełnie inaczej?

Może zamiast gimnastyki w rytm muzyki zasmakować w gimnastyce w rytm oddechu, zamiast zrywać się na poranny jogging po prostu pospać i zjeść królewskie śniadanie? Może zamiast kawy wypić szklankę soku?

Na wiosnę będziemy Was, drodzy Czytelnicy, na przekór wszelkim medialnym zaleceniom namawiać do tego, bywrzucić na luz. By znaleźć chwilę dla siebie, po prostu odpocząć, nawet jadąc tramwajem do pracy czy w przerwie na lunch lub tuż przed snem. Będziemy Wam pokazywać, jak wypoczywać w domu, w pracy, w ciągu tygodnia i podczas weekendów, a nawet na wakacjach.

Zaprezentujemy przegląd różnych metod relaksacyjnych, od Schulza i Jacobsona, przez wiele rodzajów jogi, skanowanie ciała, do prostych ćwiczeń na uaktywnianie obu półkul mózgu. A wszystko po to, by z trybu kalkulowania przejść w tryb tworzenia, by wydłużyć oddech i nabrać dystansu. Zaproponujemy Wam pozimową rekonwalescencję dla ciała i sanatorium dla duszy, być może pierwszy raz w życiu. Wspólnie dokonamy regeneracji energii ciała, emocji, umysłu i duchowości, by skutecznie naładować baterie.

A na koniec będziemy przekonywać Was, by nie traktować odpoczynku zadaniowo, podchodząc jednak do niego całkiem serio. Odpoczynek nie jest kolejnym projektem do zrealizowania. Nie obowiązuje go deadline, nie podlega szefowi, ani ocenom. Każdy odpoczynek jest dobry. Pod jednym warunkiem: że czujesz się potem naprawdę wypoczęty. Daj się skusić!

Zdjęcie profilowe Kinga Kubiak-Święcicka

Kinga Kubiak-Święcicka

Redaktor

Kinga Kubiak-Święcicka - od 13 lat ćwiczy jogę, od 5 - uczy joginów na różnym poziomie zaawanasowania, z dużą uważnością na wady postawy. W praktyce nauczania wykorzystuje metody relaksacji autogennej według Schulza i Jacobsona. Absolwentka studiów Joga i relaksacja, Wydział Rehabilitacji na AWF Warszawa, kursów weekendowych Lesława Kulmatyckiego i kursu mindullness według metodologii Johna Kabat Zinna.

Przejdź do paska narzędzi