Skuteczność osobista

Zajęcia indywidualne

0
0
Zajęcia indywidualne
Trening fizyczny
Wiejska 20, Warszawa, Poland
cena do ustalenia
Katarzyna Bem

​Prowadzę zajęcia z; 


Sivananda

Regenerująca joga, która wzmacnia ciało, harmonizuje przepływ energii, uspokaja umysł i pomaga osiągnąć wewnętrzną równowagę. Duży nacisk jest kładziony na świadomą pracę z ciałem poprzez dłuższe czasy w asanach i relaks między nimi. Połączenie technik oddechowych, asan i wydłużonego relaksu znakomicie niweluje napięcia i stresy, przynosząc uczucie głębokiego odprężenia.


Joga dla twarzy
Joga dla twarzy to moja autorska sesja łącząca techniki czerpiące z jogi i ajurwedy, mające na celu przywrócenie skórze twarzy blasku, poprawienie krążenia krwi, rewitalizację, eliminację toksyn, wygładzenie i profilaktykę zmarszczek. Techniki oddechowe, relaksacyjne, odpowiednie asany, gimnastyka mięśni twarzy i automasaż odprężają mięśnie, poprawiają krążenie krwi, usuwają zmęczenie i stres przynosząc spektakularne efekty - twarz promienieje wewnętrznym pięknem, spokojem i równowagą.


Doskonalenie pozycji w jodze
Zajęcia przeznaczone dla osób początkujących, które chcą poznać ustawienie ciała i pracę w asanach oraz z oddechem, a także dla osób zaawansowanych, którym zależy na dopracowaniu, zgłębieniu i lepszym zrozumieniu pozycji. Sesje doskonalące mają charakter warsztatowy i na każdej zajmujemy się innymi aspektami praktyki. Asany są dokładnie omawiane i prezentowane. Czasy przebywania w pozycjach są wydłużone, a nauczyciel skupia się na korektach słownych i manualnych. Polecamy praktykującym wszystkie style jogi jako znakomite dopełnienie regularnej praktyki, a początkującym jako wprowadzenie w arkana jogi.


Joga Relaks

Cudownie odprężająca łagodna praktyka. Wzmacnia, regeneruje i stawia na nogi. Pomaga zharmonizować ciało i umysł oraz odnaleźć dystans do rzeczywistości. Dla osób szukających równowagi oraz potrzebującym wyciszenia i odpoczynku. Zawiera elementy oddechu i medytacji.


Oddech i Medytacja
Techniki oddechowe/pranajama/ i prowadzona medytacja jako praktyczne narzędzia pracy ze stresem, mające na celu uspokojenie umysłu, wyciszenie emocji i głęboką regenerację na poziomie fizycznym i mentalnym. Ćwiczenia oddechowe ułatwią praktykę medytacyjną, która sama w sobie jest niezwykle prosta, choć na początku prawdopodobnie niełatwa - wystarczy usiąść, skupić się na oddechu i po prostu być ze sobą tu i teraz. Zajęcia dla tych, którzy poszukują wewnętrznej harmonii, spokoju, lepszego kontaktu ze sobą, chcą pracować nad uważnym byciem w świecie zdominowanym przez kult działania. 


Zapraszam do kontaktu!

0

Usługi

Wiedza

[więcej newsów]

Najczęściej czytane

Ćwiczenie | KOLEKCJE : Stres
22.11.2016 r.
Inspiracja | Ciało : Ruch i taniec
23.12.2016 r.
Inspiracja | Emocje : Szczęście
22.11.2016 r.
Inspiracja | KOLEKCJE : Ciekawostki
02.01.2017 r.
Inspiracja | KOLEKCJE : ARTYKUŁY
23.11.2016 r.
[więcej artykułów]

Zamów

najbardziej uskrzydlający newsletter, który zapewni Ci cotygodniową dawkę pozytywnej energii oraz inspirację do spełniania własnych marzeń.

Od razu po zapisaniu się otrzymasz od nas poradnik o tym jak po mistrzowsku osiągać własne cele.

* Pola obowiązkowe

Trafiłeś na starą wersję naszego serwisu. Koniecznie sprawdź, jak teraz wygląda odświeżona StrefaRozwoju.pl

feedback
feedback