odpuszczanie przez potrząsanie cover

Odpuszczanie przez potrząsanie w czterech prostych krokach

Czy często pod koniec dnia czujesz, że potrzebujesz głębokiego, uwalniającego odprężenia? Jeśli tak, skorzystaj z formy medytacji aktywnej Osho kundalini według Shivani, założycielki Tantra LoveWay, dzięki której poprzez nieskrępowany ruch pozbędziesz się wewnętrznych blokad i podarujesz sobie prawdziwą radość. Zapraszamy na odpuszczanie przez potrząsanie w czterech prostych krokach.

Kariera Superbohatera

Kariera Superbohatera

Uzyskaj dostęp do 6 supermocy, które pozwolą Ci osiągnąć sukces w pracy... i nie tylko!

Uzyskaj dostęp do 6 supermocy, które pozwolą Ci osiągnąć sukces w pracy... i nie tylko!

OFERTA SPECJALNA

OFERTA SPECJALNA

Do 17.01.2018 zamiast 970 PLN

Do 17.01.2018 zamiast 970 PLN

Zapłacisz tylko

Zapłacisz tylko

323 PLN!

323 PLN!

02
Dni
11
Godziny
48
Minuty
23
Sekundy

To praktyka jest dla Ciebie, jeśli:

– potrzebujesz uwolnienia spod wpływu całodziennego stresu, głębokiego odprężenia i wyciszenia
– marzysz o zwiększeniu poziomu energii i poczucia zadowolenia z życia
– chcesz poświęcić medytacji nieco więcej czasu

Korzyści:

– rozluźnienie na poziomie fizycznym i psychicznym
– uruchomienie stłumionego lub zablokowanego przepływu energii w ciele
– zwiększenie uważności i kontaktu z własnym sercem

Czas: 1 h

Każdy z czterech kolejnych kroków wykonuj przez 15 minut:

  1. Rozluźnij całe ciało i potrząsaj nim, czując przepływ energii w górę od stóp. Porzuć wszystko i cały stań się potrząsaniem. Oczy mogą być zarówno otwarte, jak i zamknięte.
  2. Tańcz…, jakkolwiek czujesz i pozwól całemu ciału ruszać się tak, jak tego chce. Podobnie jak poprzednio – oczy mogą być otwarte lub zamknięte.
  3. Zamknij oczy i bądź świadkiem – stań lub usiądź nieruchomo, obserwując wszystko, co się dzieje wewnątrz i na zewnątrz ciebie.
  4. Połóż się nieruchomo z zamkniętymi oczami.

Muzykę do medytacji Kundalini możesz pobrać np. na stronie soundstrue.com.

Magda Bącela

Moderator

Magda Bącela nie napisał/a notki o sobie.

>
Przejdź do paska narzędzi